Styrkerom/ Låven
Sommeravslutning med o-løp og grilling i Lio 24. juni
Forfatter: Endre Ulsaker
23. juni 2026
Orientering
Sommeravslutning med o-løp og grilling i Lio 24. juni
Vel møtt til vårsesongens siste treningsløp onsdag 24. juni. Denne gangen er det start og mål hos Synnøve og Yngve i Lio. Merket fra rv. 52 ved avkjøringen til Lio. Start kl. 18, men muligheter for å starte litt tidligere også.
Etter løpet blir det grilling av pølser, så håper mange blir igjen litt etter løpet. O-gruppa kjøper inn pølser med tilbehør.
Det kreves ingen forkunnskaper eller utstyr for å være med og det er gratis å delta. Det er også mulig å gå rundt uten tidtaking.
Det er gratis frukt og saft etter løpet. Håper du har lyst til å være med!
Utsnitt fra mellomlang løype